میدونی
من خب این حروفو همیشه می زنم
می گم اصلا چه لزومی داره این رل بازیا و کات بازیا
چه دختر چه پسر تا زمانی که قرار نیست ازدواج بکنن
مجبورن مگه می رن طرف جنس مخالف ؟؟
آدم به نظرم باید تا ازدواج نکرده
خودش باشه و خودش
بره خوش بگذرونه
شاد باشه حالا هر طور که می تونه
اصلا لزومی نداره که شما با دسته خودت برای خودت افسردگی و غصه بتراشی
تا زمانی که مجبور نیستی دوره پسرا رو خط بکش
فعلا از زندگیت لذت ببر