2777
2789
عنوان

دل گرفتگی

44 بازدید | 6 پست

بچه ها من یه پسریو دوس داشتم اون سر یه چیزی که اونقدر ها مهم نبود خدافظی کرد و گفت دیکه بهش پیام ندم منم ندادم و انلاین بودنش رو یه مدت مخفی کرده بود وقتی با من بود و الان که باهام خدافظی کرده آنلاین بودنش مشخصه و یکسره انلاینه یعنی واسه دختره اینجوری کرده 😔😔😔😔😔😔آخه چرا با احساساتم بازی میکرد و با دختر دیگه ام بود 😔😔😔خیلی ناراحت شدم آنلاین بودنش رو دیدم یکسره انلاینه و با دختره چت میکنه دارم دق میکنم😔😔😔😔😔😔😔😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب عزیزم شما هنوز جوونی و کلی برنامه باید برای آیندت داشته باشی نباید سره یه پسره هول عمرتو هدر بدی ...

احه ۵ ماه از عمرم تلف شد الکی و واقعا دلمو گذاشتم اما اون بت دختر دیگه ام بوده خیلی واسم سخته

احه ۵ ماه از عمرم تلف شد الکی و واقعا دلمو گذاشتم اما اون بت دختر دیگه ام بوده خیلی واسم سخته

درکت می کنم

حتما پیش خودت می گی که اون دختره شاید از تو بهتر بوده و براش کافی نبودی

ولی خب اتفاقیه که افتاده

عوضش برات درس عبرت میشه که دیگه دور پسرا رو تا یه مدت خط بکشی

🎈🍷🧣

درکت می کنم حتما پیش خودت می گی که اون دختره شاید از تو بهتر بوده و براش کافی نبودی ولی خب اتفاقیه ک ...

میدونی

من خب این حروفو همیشه می زنم

می گم اصلا چه لزومی داره این رل بازیا و کات بازیا

چه دختر چه پسر تا زمانی که قرار نیست ازدواج بکنن

مجبورن مگه می رن طرف جنس مخالف ؟؟

آدم به نظرم باید تا ازدواج نکرده

خودش باشه و خودش

بره خوش بگذرونه

شاد باشه حالا هر طور که می تونه

اصلا لزومی نداره که شما با دسته خودت برای خودت افسردگی و غصه بتراشی

تا زمانی که مجبور نیستی دوره پسرا رو خط بکش

فعلا از زندگیت لذت ببر

🎈🍷🧣

میدونی من خب این حروفو همیشه می زنم می گم اصلا چه لزومی داره این رل بازیا و کات بازیا چه دختر چه پسر ...

اما اینو خیلی دوس داشتم پسری بود که واقعا کاری و سالم بود همش میومد واسم خبر میداد که کجاست و خب تقصیر من بود خانوادم گیرن و سه هفته یه بار همو میدیدیم اونم یه ساعت و توی پنج ماه کلا ۳ بار همو دیدیم اونم فقط یه ساعت و با استرس و واقعا خسته شد 🫠ولی خب میگفت که رابطه جنسی مهمه و باید باشه و غیره ...

خلاصه نمیدونم چیشده یا چی نشده دلم آشوبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز