2777
2789
عنوان

تاخیر پریود

46 بازدید | 18 پست

تا چند روز عادیه؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من امروز بعد یه هفته درد ماه رو رویت کردم 😂😂ایشالا برای شما

خوشبحالتون

من شوهرم بیچارم میکنه باردار باشم

شرایطش رو ندارم اصلا نه مالی و نه بدنی و البته یه شوهر رو مخ هم دارم

بارداری هامم که نگم افتضاحه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

یبار من ۱۵ روز عقب انداختم

چرا؟تست دادی؟

من ماه قبلش قرص اورژانسی خوردم

این ماهم باز میگفت بخور چون من شک دارم ولی نخوردم.کاش خورده بودم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

چند روزه تاخیر داری

هر ماه سوم میشدم

ماه پیش بخاطر قرص یکم شدم

و این ماه هنوز خبری نیست

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

نمیدونم حاملم نبودم اولین بارم بود

اقدام نکردید؟یا قرص نخوردید؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

چرا؟تست دادی؟من ماه قبلش قرص اورژانسی خوردماین ماهم باز میگفت بخور چون من شک دارم ولی نخوردم.کاش خور ...

ولی مثلا یموقه عقب ک انداختم زرد چوبه ریختم اب داغ سر کشیدم زهر مار بوداا بد دمنوش زنجیبلو دارچینم خیلی خوردم تا شدم

ولی مثلا یموقه عقب ک انداختم زرد چوبه ریختم اب داغ سر کشیدم زهر مار بوداا بد دمنوش زنجیبلو دارچینم خ ...

چند روز؟سه روزه دارم زنجبیل و دارچین میخورم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز