نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 6999 عنوان تاخیر پریود 46 بازدید | 18 پست تا چند روز عادیه؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین دیروز | 22:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
montazer62 عضویت: 1399/09/13 تعداد پست: 1859 من امروز بعد یه هفته درد ماه رو رویت کردم 😂😂ایشالا برای شما
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 6999 من امروز بعد یه هفته درد ماه رو رویت کردم 😂😂ایشالا برای شما خوشبحالتونمن شوهرم بیچارم میکنه باردار باشم شرایطش رو ندارم اصلا نه مالی و نه بدنی و البته یه شوهر رو مخ هم دارمبارداری هامم که نگم افتضاحه خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
oghabetanhaa عضویت: 1401/06/02 تعداد پست: 3486 منم پونزده روزه عقب انداختم معلوم نیست چه مرگمه مردهای هیز پلشت به من درخواست ندید بی....ها🥴
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 6999 یبار من ۱۵ روز عقب انداختم چرا؟تست دادی؟من ماه قبلش قرص اورژانسی خوردماین ماهم باز میگفت بخور چون من شک دارم ولی نخوردم.کاش خورده بودم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
ellln عضویت: 1403/07/20 تعداد پست: 1334 چرا؟تست دادی؟من ماه قبلش قرص اورژانسی خوردماین ماهم باز میگفت بخور چون من شک دارم ولی نخوردم.کاش خور ... نمیدونم حاملم نبودم اولین بارم بود
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 6999 چند روزه تاخیر داری هر ماه سوم میشدمماه پیش بخاطر قرص یکم شدمو این ماه هنوز خبری نیست خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 6999 نمیدونم حاملم نبودم اولین بارم بود اقدام نکردید؟یا قرص نخوردید؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
ellln عضویت: 1403/07/20 تعداد پست: 1334 چرا؟تست دادی؟من ماه قبلش قرص اورژانسی خوردماین ماهم باز میگفت بخور چون من شک دارم ولی نخوردم.کاش خور ... ولی مثلا یموقه عقب ک انداختم زرد چوبه ریختم اب داغ سر کشیدم زهر مار بوداا بد دمنوش زنجیبلو دارچینم خیلی خوردم تا شدم
montazer62 عضویت: 1399/09/13 تعداد پست: 1859 هر ماه سوم میشدمماه پیش بخاطر قرص یکم شدمو این ماه هنوز خبری نیست شاید استرس داری
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 6999 ولی مثلا یموقه عقب ک انداختم زرد چوبه ریختم اب داغ سر کشیدم زهر مار بوداا بد دمنوش زنجیبلو دارچینم خ ... چند روز؟سه روزه دارم زنجبیل و دارچین میخورم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
ellln عضویت: 1403/07/20 تعداد پست: 1334 چند روز؟سه روزه دارم زنجبیل و دارچین میخورم ادامه بده استرس اینا داشته باشی فایده نداره روزی دو سه بار دمنوششو بخور هی بپر