2777
2789
عنوان

تابستون

32 بازدید | 1 پست

برای تابستون چیکار میکنید ؟؟

من خودم فیلم و انیمیشن میبینم گاهی اوقات گیم میزنم نقاشی و اوریگامی انجام میدم دو زبان میخونم کشور ها رو با پایتختشون یاد میگیرم بازی فکری انجام می دم بنظرتون دیگه چیکار کنم تا بیشتر لذت ببرم؟؟؟

بجز آشپزی و کلاس رفتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز