nsikp مدیر استارتر عضویت: 1405/03/27 تعداد پست: 4 عنوان تابستون 32 بازدید | 1 پست برای تابستون چیکار میکنید ؟؟من خودم فیلم و انیمیشن میبینم گاهی اوقات گیم میزنم نقاشی و اوریگامی انجام میدم دو زبان میخونم کشور ها رو با پایتختشون یاد میگیرم بازی فکری انجام می دم بنظرتون دیگه چیکار کنم تا بیشتر لذت ببرم؟؟؟بجز آشپزی و کلاس رفتن امروز | 21:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
soloman عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 868 بافتنی یاد بگیر واسه آرامشش روزت مبارک زیبا ترین قشنگ ترین آدم روی کره زمین :) 🎀