یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما
نفرین نکن عزیزم انرژی منفی داره دوباره از یه جایی خوشحال بودنو سعی کن شروع کنی این جمله رو برات نوشت ...
خجالت لکشید
یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما