2777
2789
عنوان

هیچ وقت

36 بازدید | 6 پست

هیچ وقت ازدواج با اختلاف سنی زیاد نکنید فوقش دو سال اول خوب باشه بعد نمی تونید خواسته های همو انجام بدید به هم نمی خورید اصلا اون قدیم بود که اشکالی نداشت چون زنامون با الان خیلی فرق میکنه

کمش دوسال زیادش پنج سال خوبه دیگه

اَكثِروا الدُّعاءَ بِتَعجِیل الفَرَجِ فَاِنَّ ذلِكَ فَرَجُكُم.برای تعجیل در ظهور من زیاد دعا کنید که خود فرج و نجات شما است. 🌼حضرت مهدی عج🌼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی با اجازه ات مخالفم چون بلوغ فکری و جسمی افراد با شناسنامه متفاوته

منم همینو میگفتم ولی فرض کن یه دختر شونده ساله با به مرد سی ساله ازدواج کنه اون مرد اصلا حوصله ای که اون دختر داره رو نداره نشاطی که اون دختر داره نداره انرژی که اون دختر داره رو ندارم حوصله محبت کردن ندارم حوصله ناز کشیدن نداره حوصله عشق ورزیدن نداره

اگه یه زندگی بدون عشق و همش حساب و کتاب و کسب کننده می خوای اره با اختلاف سنی ازدواج کنید

ببخشید بنده به عنوان ادمی که خودش با اختلاف ازدواج کرده و توی دور و اطراف زیاد دیده با نظرت مخالفم درسته ممکمه گاهی زن و شوهر از دست هم کفری بشن ولی واقعا همو دوست داسته باشن فراموش میشه دلخوریا و بستگی به طرف داره که پایه باشه یا نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز