سلام خانما شاید این حرفی که میزنم درست نباشه ولی خب اگر اطلاعی دارید منو راهنمایی کنید
اگر کسی باشه مغازه داشته باشه و دستگاه پز داشته باشه ولی بخاطر مالیات از کارت کسی دیگه استفاده کنه که اصلا مغازه و دستگاه پز نداره موردی نداره؟مثلا از بانک به طرفزنگ نمیزنن پیگیری کنن که این همه تراکنش چرا توی یک روز داری یا چیزی؟