هرسال سهم نذریت رو خودم با عشق تزیین میکردم
میگفتم مامان به خانواده فلانی هم نذرندیم ؟؟
نمی دونست دلههه من رفته.....
خانواده توام هر سال سهم نذر ما رو میاوردن
امسال اولین سالیه ک جدا شدیم
من سر تقسیم سهم ها باز یاد تو بود سهمت الان رو کابینت ....
ولی تو سهم منو فراموش کردی
حرفم از نذری نیست خانما نیاید سر این مسخزه بازی کنید 🥺🖤
حرف از اینه یعنی ما تموم شدیم برای هم ...
اخ از دلمم
اومدی چن لحظه قبل
تو دلم گفتم ولی من سهمتو نگه داشتم 😭
یا حسین خودت برای دلم پدری کن
ک خوب شم
ک بپذیرم این جدایی رو
من ک موندم تو گذشته