2777
2789

قبول باشه

برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان عزیزمون دعا کنید

برای سلامتی و عاقبت بخیری من و خانوادم

برای حاجت روایی اعضای تاپیک چله ام درسایت


الهی خداوند به بزرگی خودش و حرمت آقا امام حسین و حضرت عباس علیه السلام و شهدای کربلا حاجت دلتون رو روا کنه 🤲

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نیت پسرم حسین گذشته و کتک هایی که خورده فراموش کنه به آرامش برسه

یه صلوات میفرستین برای پسرم تا آینده روشنی داشته باشه و تمام گذشته خیلی خیلی سختی که داشته یه روزی فراموشش بشه🙏🏻 از خدا فقط خوشبختی پسرم رو میخوام🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹

شما رو به این روز و قرآن دعام کن که انشالله هر جور هست ارتودنسی قبل از جراحی فک پایینمو و انتهای ارتودنسی فک بالامو دانشکده دندون پزشکی حتما همین تیر ماه امسال با کیفیت عالی انجام بدم و امسال هر جور هست جراحی دو فک و چانه و لبخند لثه ای کنم بیمارستان دولتی و خیلی خوشگل شم و مشکل تنفسیم و جویدن و بلع هم کامل حل شه و خرج ارتودنسی قبل از جراحی فک و جراحی دو فک و چانه و لبخند لثه ایم همشون با هم زیر ۴۰ میلیون شه و همه ی هزینه ها رو پدرم بده (بهش چند سال پیش پول قرض دادم تا الان پس نداده و بهم ضرر زده اگه طلا میخریدم الان هم پول هم طلا داشتم)🥹😭 و انشالله اصلا ریشه ی دندونام کوتاه نشن ، دندونام و لثه هامو عفونت نکنن و پوسیده و خراب و زرد نشن😭.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز