یه چیز جالب تعریف کنم واستون
امروز وقتی داشتم ظرف میشستم صوت زیارت عاشورا هم گذاشته بودم باهاش میخوندم یه لحظه تو ذهنم اومد
گفتم یا امام حسین امیدوارم امسال یه لیوان شربت نذری گیرم بیاد به نیت بچه دار شدنم بخورم
طرفای ۲ بود همسرم اومد خونه دیدم یه ظرف غذا دستشه برنج و خورشت قیمه بود گفتم کی نذری داشته؟!
گفت جلو مغازه رفیقم وایساده بودم یکی با ماشین اومد داد رفت🥹
همونجا مو به تنم سیخ شد و بغض کردم و دعایی که کرده بودم و واسه شوهرمم تعریف کردم🥺
امیدوارم حاجت روا بشم و امیدوارم هر کی مثل من چشم انتظاره سریع باردار بشه🤲