بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ببین وزن شما الان نرماله لتفاقا ولی خب بعضی ها هستن کلا مثلا دوست دادن بدنشون خوش فرم بشه و اون موقع میدن سراغ فرم دهی بدن بخصوص باسن و سینه ولی از لحاظ وزنی شما اوکی هستی
صد درصد توپر بهتره..چون ادن بعد ۴۰ حجم استخونهاش تحلیل میره و جسه اش کوجیکتر میشه اگه بخای خیلی لاغر باشی پوستت شل و صورت چروک میگیره ..خانم با افرایش سن باید یه مقدار گوشتی باشه که لپ هاش گُل بندازه..در کل هر خانم ۴۰ به بالا که توپری دیدم جذابتر بوده ..
با احتیاط اینجا هستم ۶ بار ترکیدم.. کاربر قدیمی هستم ❤😒
به نظرم خوبی ...من الان ۲ هفته هست هر روز پیاده روی تند دارم روزی یک و نیم ساعت و حلقه میزنم و ورزش میکنم فعلا وزنم کم نشده غذامو هم کالری شماری میکنم ..باید ۷ کیلو وزنم رو کم کنم ..به نظرت تاثیر داره ورزش؟