2777
2789
عنوان

وزن مناسب

140 بازدید | 19 پست

برای یه خانم ۴۰ ساله با قد ۱۶۰ که دو بار زایمان داشته

چه وزنی مناسبه ؟

من الان ۶۲ کیلوام

بعضیها می گن لاغر خوبه بعضیها هیکل تو پر می پسندن به نظرتون کدوم قشنگه وزن من چطوره ؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من اسکینی دوست ندارم منظورم از لاغر اسکینی نیست زن باید سینه و باسن داشته باشه

این نظر شماست دیگه

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

من اسکینی دوست ندارم منظورم از لاغر اسکینی نیست زن باید سینه و باسن داشته باشه

اره عزیزم همونجور که بهتم گفتم حیلی ها واقعا دوست دارن بدنشون فرم داشته باشه و خوش فرمی باسن و سینه و به اصطلاح برجسته بشه

[QUOTE=416017877]همه جام خوبه فقط یکمی شکم دارم که در اثر دو بار زایمانه[/QUOTE

اگه ورزش نمیکنی که طبیعیه شکم رو داشته باشی

زایمان درسته که هیکل رو بهم میریزه ولی بعدش میشه با ورزش دوباره ساخت

[QUOTE=416017877]همه جام خوبه فقط یکمی شکم دارم که در اثر دو بار زایمانه[/QUOTEاگه ورزش نمیکنی که طب ...

الان ۳ ماهه هر روز یک ساعت پیاده روی می کنم اما فکر کنم پیاده روی تاثیری روی شکم نداره حوصله ی ورزشای دیگرم ندارم

صد درصد توپر بهتره..چون ادن بعد ۴۰ حجم استخونهاش تحلیل میره و جسه اش کوجیکتر میشه اگه بخای خیلی لاغر باشی پوستت شل و صورت چروک میگیره ..خانم با افرایش سن باید یه مقدار گوشتی باشه که لپ هاش گُل بندازه..در کل هر خانم ۴۰ به بالا که توپری دیدم جذابتر بوده ..

با احتیاط اینجا هستم ۶ بار ترکیدم.. کاربر قدیمی هستم ❤😒

به نظرم خوبی ...من الان ۲ هفته هست هر روز پیاده روی تند دارم روزی یک و نیم ساعت و حلقه میزنم و ورزش میکنم فعلا وزنم کم نشده غذامو هم کالری شماری میکنم ..باید ۷ کیلو وزنم رو کم کنم ..به نظرت تاثیر داره ورزش؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز