2777
2789
عنوان

زگیل تناسلی

43 بازدید | 9 پست

سلام دوستان کسی مبتلا هست اینجا

من چند سال پیش در مقعدم مبتلا شدم درمان کردم دیگه هم عود مجدد نداشتم

میخواستم ببینم من الان بخوام ازدواج کنم این ویروس منتقل میشه ؟ بعضی پزشکان میگن میشه بعضیامیگن نمیشه از کجا باید بفهمیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم میشه لطفا جواب بدی؟بعد چه مدت از رابطه ت فهمیدی که زگیل گرفتی؟ینی علاعمت بعد چه مدت از اولین رابطت با اون فرد پدیدار شد؟و اینکه چطور درمان کردی هزینه بر بود؟؟؟

قبل از ازدواج درمان کن (زیر نظر پزشک چون ناقلی)بعد هم واکسن گارداسیل بزن بدنت کاملا پاک میشه

وا.متوجه منظورت نمیشم.گفتم من الان درمان کردم دیگه چیو درمان کنم

سلام عزیزم میشه لطفا جواب بدی؟بعد چه مدت از رابطه ت فهمیدی که زگیل گرفتی؟ینی علاعمت بعد چه مدت از او ...

یکی دوماه بعد متوجه زگیل ها شدم.من شخصا با پودوفیلین از بین بردم و درمان دیگه ای انجام ندادم. هزینه ای هم نبرد شما بستگی به خودت داره مثلا عود مجدد داشتی سیستم ایمنتو تقویت کن

منتقل که می شه ولی شاید درمان،شده باشی ، برو دکتر برسی کن ،زگیل مقعد چطور درمان کردی

یعنی چی منتقل که میشه شاید درمان شده باشی؟ طبق نظر پزشکان دوسال عود نداشته باشی یعنی پاکسازی شده

اما مسئله اینه حتی پاکسازی بهم بشه ویروس هیچوقت کاملا از بدن بیرون نمیره.من فکر کردم پزشکان نظر دقیق نمیکنه اینجا بپرسم.مشکل اینه هرکس با هر اطلاعات ناقصی که داره یه جوری نظر میده انگار متخصصه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز