دو روز پیش رفتم ارایشگاه
اونجا کلی خانم بودن
دو تاشون هی میگفتن چقدر قشنگی
صورتت چکار کرد عمل کردی و...
گفتم ن
بعد هی داشتن تعریف میکردن بقیشونم هی تایید میکزد و نگاه میکردن
مامانم زیر لب گفت ی ماشاالله هم بگید بد نیست
از همون روز کع اومدم خونه
سر درد شدید گرفتم با کل بدنم درد میکرد
هر چقدر دکتر رفتم قرص خوردم فایده نداشت
مامانم زف پیش ی ملا دعا نویس اینا گفته چشم خورده😐
من کلا اعتقادی به اینا نداشتم چشم زخم اینا
ولی با چشم خودم دیدم چشم بد چقدر بده
این دو روز چنان حالم بد بود که میگفتم کاش بمیرم
میگفتم ب مامانم تو رو خدا چاقو بردار بیا من بکش😂💔