آیناش مدیر استارتر عضویت: 1404/06/16 تعداد پست: 23 عنوان گرفتگی گوش 22 بازدید | 0 پست یکماه گوشم گرفته ست آنای بیوتیک خوردم ،آمپول هم زدم فایده نداشت،نوارگوش خوب بوده،سی تی اسکن هم گفتن خوبه .چکار کنم کسی تجربه ای داره امروز | 17:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب