من روغن میزدم برند خاصی نداشت یه چیزی بود که مامانم گرفته بود. تاثیر هم داشت ترک نیفتاد. بارداری دومم که الان باشه ولی کلا مراقبت نکردم و نمیکنم از همون اول برامم مهم نیست ترک بیفته دیگه
اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من کرم زدم ولی خب تاثیر نداشت چون قبل بارداری خیلی لاغر بودم ۶۳کیلو بودم تا آخر بارداری شدم ۸۵کیلو کلی ترک خورد شکمم افتضاح الآنم پسرم دوسالو نمیشه ترکان سفید کم رنگ مشخصه ولی به چشم نمیاد
این خیلی خوبه من تو بارداری شوهرم برام گرفت از ماه چهارم به بعد زدم که اصولا همینطور باید باشه، ترک های قرمز و بنفش که تازه شکل گرفتن رو بهتر میکنه برای من خیلی نتیجه خوبی داد... تا سه ماه بعد زایمان هم میزدم من، حتی ترک قدیمی رو هم میبره اما تاثیرش برای اون کمه
شایدزندگی آن جشنی نباشدکه آرزوشوداشتی٬اماحال که دعوت شدی زیبا برقص