2777
2789
عنوان

حق طلاق

126 بازدید | 16 پست

خانما حق طلاق انگاری دو نوع

یکیش اینکه حق طلاق بدن هیچ مهریه ای دیگه تعلق نمیگیره

یکی دیگه اس اینه که حق طلاق بدن

اگه ازش استفاده کنی باید مهریه اینا رو بدن


اسمشو میدونید چیه؟


مثل مهریه عندالمطالبه و عندالستطاعه

من دختری از تبار کوردم🌺🌺🌺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه زندگیت انقدر بد باشه بدون حق هم میتونی جدا شی، اگر حق داشته باشی ولی دلایلت محکمه پسند نباشه با وجود اون امضا هم نمیتونی کاری از پیش ببری.

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

اصلا ربطی ندارد😕حق طلاق مثل حق مسکن و تحصیله یعنی هرزمان تفاهم نداشتین به مشکل خوردین میتونید برید با مدارک و ادله طلاق بگیرید شوهرم نمیتونه نمیتونه 5 سال تورو تو دادگاه علاف کنه تا بیاد امضا بزنه و طلاق بده.بعضیا میان در عوض حق طلاق مهریه کم میگیرن یا اصلا مهریه نمیخوان مثلا فقط چندتا شاخه گل مینویسن که این اختیاری الزامی نداره میتونی با حق طلاقت300تا سکه مهر کنی میتونی 3 تا گل مهر کنی.

مهریه هم بحثش کاملا با حق طلاق جداست اگر مهربتو عندالمطالبه نوشته باشی یعنی هرزمان بخوای میتونی درخواست بدی و بگیری حتما نباید تو زمان قهر باشه که بستگی به مردت داره زندگیت تحت تاثیرش قرار نگیره.عندالاستطاعه نوشته باشی یعنی هر زمان ک داشته باشه و وسعش برسه بهت میده اگه نداشته باشه هم قانون زورش نمیکنه ک بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز