میفهمم عزیزم😔💔
روزای سختی رو گذروندیو میگذرونی
متاسفانه تو ایت مسیر تنهایی و طرافیان حمایت نمیکنن و حتی نیش و کنایه هم میزنن که بیخیال بشی
ازار روانی زیادی تو این مدت کشیدی
بخاطر این پرونده از زندگی و خودت گذشتی
مراقب خودت باش قشنگم💖
خدا همشو میبینه و هواتو داره💚