احتمالا کورتون بوده... چون آمپول ضدقارچ برای این بیماری بی فایده هست.
درسته چاق شدی اما همیشه که نیاز به آمپول نداری.. هر از گاهی... خیلی وقت ها بیماری کاملا متوقف میشه.
اگر وضعیت اعصابت ردیف کنی.. بیماری خاموش میمونه... اما هی تو دکترهای مختلف نباید بچرخی.. یک متخصص پوست باتجربه پیدا کن و زیر نظرش باش.. کسی که واقعا مطمئنی از کارش..