چه شبایی که فکر کردم تا صبح زنده نمیمونم و تو دستمو گرفتی...
مارو بیشتر تحویل بگیر آقا..
ما پیر تر..شکسته تر . زخمی تر از پارسالیم..
تو رو خدا دعام کنید بچه ها...
قهرمان ها هرگز نمیمیرن..اونا تو قلب ما زندگی میکنن و مارو شجاع میکنن.. این جهان وقتی مرا میفهمد که دیگر از من نسترن روییده است...??????Ya umutlar biterse......اگه بارون باز بباره تو کویر...دیگه اما سر رسیده عمر این درخت پیر....در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست..خوشا به حال کلاغای قیل و گال پرست..چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خود را برای این همه ناباور خیال پرست؟....