2777
2789

مگه ما هم کادو میدیم؟ مد نکنید این چیزا روو

فقط 8 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خانوم آقای وکیل، نه به نظام مادرشوهر داری. یه دختر ناز رو باردارم، خودم نقاشم، سنتی/ مدرن ازدواج کردم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سکه پارسیان یانقره

ولی بنظرم چون سال اوله یه چیزدیگه بگیر مثلااگه مذهبیه انگشترعقیق یانگینای دیگه

یاتیشرت وشلوار

یاست تابستونه


راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
خوشم اومد 😆

والا من قبلن یجوری برا شوهرم تولد میگرفتم و کادو ک برا بچه هام نمیگرفتم . تازگیا فهمیدم تو تولد شوهر باید برا خودم کادو بخرم تازه اگه با پول خودش باشه چ بهتر 😂

معجزه میشود این صبر 💚🌱 خداوندا تقدیس شود نام تو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز