سلام وقتتون بخیر،من دوتا جنین سه روزه ۲۰ خرداد انتقال دادم، روز ۱۲ انتقال تیتر بتا ۲۷۱ بود،امروز روز ۱۴ ام بعد ۴۸ ساعت شده ۴۰۱، ایا مشکلی نداره؟ خوبه؟نگران نباشم؟
علائم درد و سفتی سینه، تیر کشیدن رحم دردخفیف دل و کمر مثل پریودی، سرگیجه ،داغ شدن بدن، از اول داشتم الانم دارم ممنون میشم هرکی تجربه داره راهنمایی کنه