2777
2789
عنوان

واییییییییییی

| مشاهده متن کامل بحث + 95 بازدید | 26 پست
نه میگم گوشی و داش طرف حرف میزد قطع کردم

فکر نکنما

دیگه بعد شب بخیر حرفی نیست که عزیزم

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب که تا صداش امد گوشیم قطع شددد بعد اون همیشه خودش قطع می کنه من دیدیم این دفعه سکوت کردم عقلم گف ...

ذهنت درگیر نکن باور کن چند وقت دیگه با خودت فکر میکنی میگی واسه چه چیز بی اهمیتی انقد اذیت کردم خودمو

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

نه به خدا ۲ ساله مشاورمه هیچ حسی نیس

ولی این مکالمه بو میداد

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

ذهنت درگیر نکن باور کن چند وقت دیگه با خودت فکر میکنی میگی واسه چه چیز بی اهمیتی انقد اذیت کردم خودم ...

من کلا اخلاقم همینه هفته پیش فامیلمون که سالی یه بار شابد نبینمش پشتم بود صداشو شناختم ولی اون رفت سر خیابون بود چون سلام نکرده بودم بهش خونه امدم عذاب وجدانگرفتم ته گریه ام در امد که نکنه ناراحت شده باشه

چرا باید بگه آخه من از این حرصم گرفته وسط حرف زدنش قطع کردم

چه وسطی؟خداحافظی کردین دیگه

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

من کلا اخلاقم همینه هفته پیش فامیلمون که سالی یه بار شابد نبینمش پشتم بود صداشو شناختم ولی او ...

وای دخترررر چرا انقد اذیت میکنی خودتو؟ اصلا ارزش نداره

بقیه اصلا حواسشون به این جزئیاتی که میگی نیست عزیز من

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

چه وسطی؟خداحافظی کردین دیگه

اخه خودش همیشه قطع می کرد ایندفعه چون سکوت کردد قطع نکرد منم قطع کردم بعد تا خواستم قطع کنم صداش امد ولی من قطع کرده بودم ولی. فکر کنم اونقدر مهم نبوده

وای دخترررر چرا انقد اذیت میکنی خودتو؟ اصلا ارزش نداره بقیه اصلا حواسشون به این جزئیاتی که میگی نیست ...

به خدا جوری گریه کردم مامانم می گفت می خوای زنگ بزن بگو حواست نبوده ولی من روم نشد قشنگ اینقدر می خوام همه چی رعایت کنم بیشتر گند می زنممم

اخه خودش همیشه قطع می کرد ایندفعه چون سکوت کردد قطع نکرد منم قطع کردم بعد تا خواستم قطع کنم صداش ...

بهش فکر نکن.اگر کار واجبی داشت پیام میداد یا زنگ میزد

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

به خدا جوری گریه کردم مامانم می گفت می خوای زنگ بزن بگو حواست نبوده ولی من روم نشد قشنگ اینقدر ...

وسواس گرفتی عزیزم

اهمیت نده


   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز