ساراخانم83 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/03 تعداد پست: 0 عنوان ژل لب 35 بازدید | 0 پست دوستان من ۴ ماه پیش یه سی سی ژل لب اینوسنس زدم طی دو مرحله به فاصله ۲ هفته الان لب بالام اومد جلو اردکی طور شد و انگار ژل رفت پشت لبم خیلی بدم میاد اصلا دوسش ندارم 😭😭😭حتما باید آنزیم بزنم ؟ امروز | 15:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب