2777
2789
عنوان

ترشحات زیاد

178 بازدید | 40 پست

خیلی استرس دارم بخدا ، تاپیک قبلی گفتین امکان بارداری نیس ولی ۴ روز از پریودم گذشته هنوز پری نشدم ترشحاتمم خیلی زیاده خیلی طوری که فکر میکنم پریود شدم ولی نشدم، امکان بارداری هستش؟

بدون رابطه واژینال بود فقط مقعد لطفاً اگ میدونین بگین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا رابطه از پشت داشتی اتفاقی نمیفته که مگه بارداری الکیه

گر تو باشی ژلوفن حال مرا خوش نکنی.. چه نیازیست که باشی تو همچین ژلوفن! ☆ با گربه ها مهربون باشیم(

مطمئنین؟چمیدونم بخدا هرچی میخوام استرس نداشته باشم علائمم بیشتر میشه

بخاطر استرسه پریود نشدی تا سه روز دیگه صبر کن نشدی بی بی چک بزن

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🦋💕 #متاهل💍🦋 

ببین اگه مطمئنی مقعدی بوده و اسپرم وارد نشده احتمال بارداری وجود نداره

چون بارداری وقتی اتفاق میافته که اسپرم وارد واژن بشه و در نهایت زیگوت بسازن

ترشحات عقب افتادن چهار روز میتونه بخاطر استرست باشه

یا کم خوابی، یا تغییر هورمونی و...

الزاما نشونه بارداری نیست

نگران نباش

اگه ترشحاتت هم شفاف و زیاده بازم میتونه بخاطر چیزایی که بالا گفتم باشه


(e^(iπ-

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز