سلام خدمت همه.توجه کنید علت میگرن مخصوصا در خانم ها
کسانی که میگرن دارن علائم زیر رو دارن
۱-آب و مایعات فراوانی میخورن
۲-تکرر ادرار دارن
۳-ریزش موی شدید
۴-گر گرفتگی بدن
۵-وسواس فکری و نشخوار ذهنی
۶-دلشوره و بیقراری
حالا علت بیماری چیست؟
لطفا با دقت بخونید
خداوند چهار طبع در بدن انسان قرار داده
دم،سودا،صفرا و بلغم
کسانی که میگرن دارن مبتلا به غلبه صفرا شدند.یعنی صفرا این عزیزان بالاست.طبع صفرا گرم و خشک هست.وقتی صفرا بالا میره چون گرمای بدن از سر خارج میشه فرد صفراوی به علت گرمای بالا عبوری از سر مبتلا به میگرن میشن و ریزش موی شدید.حالا چرا صفرا بالا میره یکی از علت هاش کاهش خون در بدن خانم ها به علت پریودی هست.خون که کم میشه صفرا بالا میره
واما درمان صفرا
۱-بهترین درمان صفرا که پیغمبر فرمودند استفاده از شکم کارکن هست.
روزانه باید نصف فنجون دم کرده سنا مصرف کرد
۲-خوردن یک خیار ناشتا
۳-خوردن آلو سیاه ۲ تا در روز
۴-بیست و یک عدد مویز ناشتا
۵-خوردن میوه های ترش
۶-خوردن سویق عدس یا گندم ناشتا بدون آب
ان شاءالله خوب شدید بنده رو هم دعا کنین یا علی