2777
2789
عنوان

درمان میگرن

8 بازدید | 0 پست

سلام خدمت همه.توجه کنید علت میگرن مخصوصا در خانم ها

کسانی که میگرن دارن علائم زیر رو دارن

۱-آب و مایعات فراوانی میخورن

۲-تکرر ادرار دارن

۳-ریزش موی شدید

۴-گر گرفتگی بدن

۵-وسواس فکری و نشخوار ذهنی

۶-دلشوره و بیقراری

حالا علت بیماری چیست؟

لطفا با دقت بخونید

خداوند چهار طبع در بدن انسان قرار داده

دم،سودا،صفرا و بلغم

کسانی که میگرن دارن مبتلا به غلبه صفرا شدند.یعنی صفرا این عزیزان بالاست.طبع صفرا گرم و خشک هست.وقتی صفرا بالا میره چون گرمای بدن از سر خارج میشه فرد صفراوی به علت گرمای بالا عبوری از سر مبتلا به میگرن میشن و ریزش موی شدید.حالا چرا صفرا بالا میره یکی از علت هاش کاهش خون در بدن خانم ها به علت پریودی هست.خون که کم میشه صفرا بالا میره

واما درمان صفرا

۱-بهترین درمان صفرا که پیغمبر فرمودند استفاده از شکم کارکن هست.

روزانه باید نصف فنجون دم کرده سنا مصرف کرد

۲-خوردن یک خیار ناشتا

۳-خوردن آلو سیاه ۲ تا در روز

۴-بیست و یک عدد مویز ناشتا

۵-خوردن میوه های ترش

۶-خوردن سویق عدس یا گندم ناشتا بدون آب

ان شاءالله خوب شدید بنده رو هم دعا کنین یا علی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز