کالیی مدیر استارتر عضویت: 1405/01/27 تعداد پست: 0 عنوان حالت تهوع 1 بازدید | 0 پست من اردیبهشت اورژانسی خوردم بعدش پریود شدم بعد خرداد یک هفته تزشخ قهوه ای داشتم زمانی که باید پربود میشدم وبیبی چک گذاشتم منفی شد ولی الان یه هفتس حالت تهوع دارم بنظزتون حاملم یا از معدمه؟ امروز | 13:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب