اتفاقا بد نیست ازدواج سنتی.
چون به هر حال تو با طرف آشنا میشی و قراره یه مدت رفت و آمد داشته باشی ببینید به درد هم میخورید یانه
والا شوهر من فقط جلو در که میخواستن وارد بشن برا اولین بار همو دیدیم میگه همونجا من یه دل ن صد دل عاشقت شدم و تو دلم همش خدا خدا میکردم قبولم کنی
منم وقتی توی اتاق برا صحبت رفتیم فقط دعا میکردم خوب پیش بره
زیاد نگاهم نمیکرد خجالت میکشید به نظرم