2777
2789
عنوان

درآمد کم

274 بازدید | 33 پست

خسته ام از بی پولی این که همیشه باید چشمم به دست شوهرم باشه حالم خیلی بده از این وضعیت دو تا بچه دارم ۴۰ سالمه چیکار کنم شوهرم حقوقش تا وسط ماه تموم میشه خودمم عرضه و حوصله کارکردن ندارم، عصبی عصبیم، خدایااااااااااااااااااااااااا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای هم دردیم شوهر من از جنگ رفت تو اسنپ هرچی ام بهش میگم برگرد سرکار خودت گوش نمیده فقط روزی ۲ تومن نهایت ۳ درامد داره همونم همون روز خرج میشه ی روز نره سرکار بی پولیم هرچی میخوام یا ی دکترمیخوام برم میپیچونه الان از دیروز زیر دلم وحشتناک دردمیکنه دیشب تا صب نخوابیدم میگم میخوام برم دکتر میگه نه داری پریود میشی میگم مسکن بخر میگه شاید پریود بودی تحمل کن فعلا 😔😔 نمیدونم چرا انقد بی مسئولبت شده

وای هم دردیم شوهر من از جنگ رفت تو اسنپ هرچی ام بهش میگم برگرد سرکار خودت گوش نمیده فقط روزی ۲ تومن ...

ای خدا به دادمون برس، من که حال روحیم داغونه، همش میزنم تو سر شوهرم

میتونید دور کارباشید،توی خونه تلفن و پیام های یک مجموعه یا شرکت رو جواب بدین

مگه میشه اینجوری

 خیاط باشی😍مامان سه تا کلوچه👧👧🧑خدایا شکرت بابت یه آقایی خوب و همه چیز❤️وقتی پستی خطاب به منه مطمئن باش میخونمش اگه دیدی  ریپلی  نکردم بدون برام مهم نبوده که جوابت ندادم پس فکر نکن جوابت رو نداشتم بدون نمیخوام باهات هم کلام شم 😜تو تاپیک هیچ آقایی شرکت نمیکنم پس آقای ن هم نه تو تاپیک من بیان نه پست منو ریپ بزنن وگرنه...... وقتی کسی میگه واسه حاجتم صلوات یا آیت الکرسی  بخونید اگه لایک کردم پستتو بدون که خوندم فرستادم ❤️😍
ای خدا به دادمون برس، من که حال روحیم داغونه، همش میزنم تو سر شوهرم

من جرات ندارم باهاش حرف بزنم قبلا ی چند بار بهش گفتم به فکر زندگیو اینده باش دیدم کاری نمیکنه فقط ناراحت میشه الان ی مدت فقط نشستم ببینم چیکار میکنه ولی میبینم هی داره بیخیال تر میشه امروز مبخواست بره سرکار همون اسنپ یکم پول دربباره یکم برنج بخریم هنووز خوابه هرچی صداش میکنم میگه باشه و اصن بلند نمیشه اخه ی ادم چققققدر بیخیال چند روز دیگه ام اجاره خونه باید بدیم کلا دو میلون ته حسابشه 😭

من جرات ندارم باهاش حرف بزنم قبلا ی چند بار بهش گفتم به فکر زندگیو اینده باش دیدم کاری نمیکنه فقط نا ...

بنده خدا شاید از بیخیالیش نیست افسردگی نگرفته با این شرایط، ههععیی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز