2777
2789
عنوان

پسر دوست

232 بازدید | 22 پست

چقدر قدیمیا پسر دوستن مخصوصا دهه ۵۰ یی ها مثلا جلو یه بنده خدا ۵۶ سالشه تا دخترمو میبینه شروع میکنه که آره قدیما دختراشونو زنده گور میکردن یا داماد فلان کس بده یا دختر فلان خدایا خودت ظهور کن

توی دوران اهل جاهلیت موندن و آپدیت نشدن

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پدر مادرمن همینن علنا میگن دختر بدرد نمیخوره

حالا تمام بدبختیهاشون برای منه رسیدگیها کارای اداری کمک خرجشون منم

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

حداقل میگفتی واسه همین بهش میگفتن دوره ی جاهلیت...

خدا دخترتو حفظ کنه بیخیال اصلا اهمیت نده...دخترو پسر جفتشون نعمت خدا هستن...هرکدوم و خدا صلاح بدونه به آدم میده...حالا یکی میاد پسرو میکوبه من قبول ندارم...چون جفتش نعمت خداست

اصلا دخترمو که میبینه یه بد نگاه میکنه بخدا جگرم میسوزه

اهمیت نده ،خدا دختر گلت رو حفظ کنه،سعی کن با همچین آدمای اول پایینی معاشرت نکنی ،دیدی از این حرفا میزنه مکان رو ترک کن

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یعنی چی

rozaya | 22 ثانیه پیش

سشوارم شکست

noooidea | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز