چقدر قدیمیا پسر دوستن مخصوصا دهه ۵۰ یی ها مثلا جلو یه بنده خدا ۵۶ سالشه تا دخترمو میبینه شروع میکنه که آره قدیما دختراشونو زنده گور میکردن یا داماد فلان کس بده یا دختر فلان خدایا خودت ظهور کن
خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت میخوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
حالا تمام بدبختیهاشون برای منه رسیدگیها کارای اداری کمک خرجشون منم
اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻
حداقل میگفتی واسه همین بهش میگفتن دوره ی جاهلیت...
خدا دخترتو حفظ کنه بیخیال اصلا اهمیت نده...دخترو پسر جفتشون نعمت خدا هستن...هرکدوم و خدا صلاح بدونه به آدم میده...حالا یکی میاد پسرو میکوبه من قبول ندارم...چون جفتش نعمت خداست
اصلا دخترمو که میبینه یه بد نگاه میکنه بخدا جگرم میسوزه
اهمیت نده ،خدا دختر گلت رو حفظ کنه،سعی کن با همچین آدمای اول پایینی معاشرت نکنی ،دیدی از این حرفا میزنه مکان رو ترک کن
خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت میخوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)