خب
یه سال از جدایی منو دوست پسرم گذشت
رفتنش هنوز هم قلب منو میسوزه
از طرف دیگه چند ماهه دانشگاه تعطیله و من موندم کنج خونه چون همیشه دانشگاه رفتن باعث میشد از محیط خونه فاصله بگیرم حالم بهتر شه
از طرف دیگه به سری تصمیمهای گذشته که بشدت از گرفتنشان پشیمونم
اینکه تو روستا زندگی میکنم و در مجاورت به شهر خیلی کوچک.حتی نتونستم کار پیدا کنم تا کمی مستقل بشم
تجربه های بد خانوادگی
همه اینها باعث میشه حس کنم کنترلی بر زندگیم ندارم