معاون_کلانتر مدیر استارتر عضویت: 1400/08/25 تعداد پست: 5922 عنوان 🍒 گیلاس 142 بازدید | 17 پست سلام عزیزان بجز کمپوت که الان می خوام درست کنم ... چیکار کنم با گیلاس ... دیروز | 07:25 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لبخند۱۳۷۶ عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 3784 مرباااا ماهور،،، میکاپ عروس سبک اروپایی و نچرال، زیبایی واقعیت رو درخشان تر می کنم
تلی۷۵ عضویت: 1403/07/10 تعداد پست: 3396 اگه زیاده یه کم ببر بده به بچه کوچیکا تو هیئتها....به عنوان نذری درسته اینجا مجازیه...اما شخصیت شما که مجازی نیست...هر جور که حرف میزنی،نشونه ی شخصیتته...😉
معاون_کلانتر مدیر استارتر عضویت: 1400/08/25 تعداد پست: 5922 دسر، کیک، مربا درست کن مرباش خوب میشه ...؟؟؟مثل البالو یا نه؟؟؟دسرش رو هم بلد نیستم
معاون_کلانتر مدیر استارتر عضویت: 1400/08/25 تعداد پست: 5922 گیلاس از باغ خودته یا خریدی برا خودمون هس...
معاون_کلانتر مدیر استارتر عضویت: 1400/08/25 تعداد پست: 5922 شربت مربا خشک کن مثل البالو خشکه خشک کردن .. خوب میشه؟؟؟
معاون_کلانتر مدیر استارتر عضویت: 1400/08/25 تعداد پست: 5922 مرباشربتلواشکمارمالاد لواشک ش .. تا بحال نخوردم ... نمی دونم خوب میشه؟؟؟
miss_sadaf عضویت: 1398/02/10 تعداد پست: 7955 مرباش خوب میشه ...؟؟؟مثل البالو یا نه؟؟؟دسرش رو هم بلد نیستم اره خوشمزه میشه با گیلاس هرکاری کنی خوشمزه ترین میشه از دسر تا مربا و...
معاون_کلانتر مدیر استارتر عضویت: 1400/08/25 تعداد پست: 5922 گیلاس سمت شما بازار کیلویی چند ؟انگار ارزون شده به نسبت دو هفته پیش اینا برا خودمون هس... من ۳۰۰ دیدم عزیزم