mim78 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/02 تعداد پست: 1 عنوان خودکشی 129 بازدید | 17 پست ۸ تا دیکلوفناک ۱۰۰ میل خوردم با شوهرم دعوام شد،دیگه واقعا حوصلم نکشید خوردم چی میشه؟چت جی بیتی میگه برو اورژانس ولی من حس میکنم هیچی نمیشه امروز | 05:27 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mkgsfvs عضویت: 1405/04/02 تعداد پست: 16 نمیدونم والا...حواست باشه بلایی سرت نیاد دختراین شوهرت ارزش ندارن خودتو بخاطرش اذیت کنی🥲
ebrahimmiri عضویت: 1404/01/03 تعداد پست: 527 چه کاریه اخه .دعوات شده که شده طبیعیه تو همه زندگی ها هست خب قرص چرا خوردی
ssasi عضویت: 1403/01/06 تعداد پست: 3 بنظرم فورا برو قرص جای ریسک و چت جی پی تی نداره، ... شکل نکن زود برو لاقل نزدیکترین درمانگاه یا تماس با اورژانس و سوال...
متولدشدهدرسن۴۰سالگی عضویت: 1401/07/17 تعداد پست: 7039 تا دعواتون میشهخودکشی بعد لالای ابدیمگه دیوانه اییخب حلش کنیدگیریم مردیبعدش فراموش میشی شوهرتم میره پی زندگیشتو میمونیو عذاب ابدی
اشرشیاکلای2 عضویت: 1404/03/21 تعداد پست: 1047 برو دکتر حتما منم بارها اینکارو کردم خاک تو سرمبه مرور بدنم لک شد بیماری خودایمنی گرفتم آنقدر چیز شیمیایی مشت مشت خوردم
کاتنا عضویت: 1401/01/01 تعداد پست: 2573 حداقل به اورژانس زنگ بزن یچیزیت بشه اون شوهر بیشعور ککشم نمیگزه به فکر خودت باش نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.
سبزی_پلوباگردن عضویت: 1405/03/29 تعداد پست: 50 با اورژانس تماس بگیر میدونم نمیمیری ولی به مرور مشکل معده و کبد پیدا میکنی باید دارو ازبدنت بیاد بیروناین کاراچیه اخه