lotooos مدیر استارتر عضویت: 1402/10/18 تعداد پست: 1469 عنوان می فهمم 20 بازدید | 0 پست واژهی "میفهمم"، خیلی بار معنایی سنگینی داره. نمیشه هر جا و تو هر موقعیتی ازش استفاده کرد. چون اکثر اوقات، در واقع "نمیفهمین"و الکی ازش استفاده میکنن. "فهمیدن" اصلا کار راحتی نیست... امروز | 03:46 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب