2777
2789
عنوان

برای او🩵🦋

31 بازدید | 0 پست

عزیزِمن 🩵

فکر کنم باید اعتراف کنم که تو را هم مثل تمام چیزهایی که میخواستم و بدست نیاوردم ، بدست نخواهم آورد


چه خوش خیال و متوهم بودم که فکر میکردم شاید بتوانم چیزی را که دوست دارم به دست بیاورم ، تو را


اما جانِ من ، از کودکی یاد گرفتم خواسته های من هیچ وقتِ هیچ وقت تحقق نمی یابند. از خردسالی یاد گرفته ام بغض و اشکم را فرو ببرم و چیزی نخواهم . اما چطور می شود تو را نخواست ...


اما چه کنم ؟ تو هیچ وقت مال من نبودی و نخواهی شد.


تو هم حسرتی هستی بر دل من .


دیگر نه آبی نگاهت را خواهم دید نه لبخندت را . قلبم از نوشتن اینها به درد می آید اما چه کنم؟ تو بگو جانِ من


برخلاف هر خواسته ای که بغضی شد و فرو برده شد ، نمی خواهم تو را فراموش کنم .


هر برگه از دفتر خاطراتم و هر تاپیکی در اینجا که یادگار روزهاییست که تورا دوست داشتم و دنیا برایم رنگ دیگری داشت ، تا ابد ماندگار خواهند شد . تو حس زیباتری از آنی که به دستان فراموشی سپرده شوی .



هیچ وقت از اینکه دلم را به آبی نگاهت دادم پشیمان نیستم . تو زیباترین تجربه ی من در ۲۲ سالگی هستی . چطور میتوانم از تو پشیمان شوم؟ اگر بارها و بارها در این شرایط قرار بگیرم باز هم دلم میخواهد دل به چشمانت ببندم و شب و روزم را تشخیص ندهم .


خیلی دوستت دارم اما از همان سال های نخستین زندگی ام یاد گرفتم گاهی دوست داشتن کافی نیست و زورت به دنیا نمی رسد .


اما من باز هم دوستت دارم و دوستت دارم 🩵


خداحافظ زیباترین خاطره ی عمر ۲۲ ساله ام...

"درخواست نه خانم نه آقا ، لطفا درخواست ندید"🍓I'm not a feminist ! of course I don't believe that men are equal to women, women are much better🎀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز