2777
2789
عنوان

جنسیت

34 بازدید | 5 پست

سلام خانمای عزیز من باردارم و۷هفتمه

یه هفته هستش که ویار خیلی شدید پیداکردم ونعده ام به شدت سنگین شده واذیت میشم

ولی بااین حال خیلی هم گرسنه میشم ولی بخاطر سنگینی معدع نمیتونم چیزی بخورم

ولی پوستم شفاف شده خستگی نرمالی دارم ومثل قبله

ویار بیشتر کله پاچه یا کباب ترکی یا ارده شیره کردم تاالان

ولی همه چی میتونم بخورم پشت بندش هم عوق میزنم

بنظرتون بیشتر به جنسیت پسر نزدیک تره یا دختر

خودم اولا فکر میکردم پسره الان ازبس بقیه گفتن چون خالت تهوع داری دختره نمیتونم حدس بزنم چیه

عزیزم همه چیزخیلی متفاوته دلتوخوش نکن که ترشی بخورم پسرمیشه شیرینی بخورم دخترمیشه یابرعکسش همه تجربه های متفاوتی دارم حتی یک انسان بارداری اولیش بادومیش فرق میکنه

فقط دعاکن که واقعاسالم وصالح باشه هرچی بود بود

آدمابازبانشون هم میتونن دلی روبشکنن هم میتونم دلی روبه دست بیارن هم میتونن قوت قلب باشن هم میتونن ته دلتوخالی کنن هم میتونن تکیه گاهت باشن هم میتونن پشتتوخراب کنن💔انتخاب باخودته دوست داری کدوم باشی؟!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیییییییچ ربطی نداره

ایناکلا بخاطر کمبودای بدنه ک چیو دلت میخادبخوری

من س هفته تهوع داشتم هشت کیلوکم کردم دختربود دوستم حتی عوق نزد وهییی میخورد دختربود باز

قوی باش.خداعاشق بچه پرروهاس😊

عزیزدلم دوتا بارداری داشتم و طبق تجربه م میگم هیچ کدوم از اینا نمیتونه دلیل بر پسر بودن یا دختر بودن داشته باشه فقط به ژنتیک و شرایط بدنی خودت ربط داره و ویار و حالات بارداری هرکسی متفاوت مثلا یکی نمیتونه به شما بگه بچت پسر چون من زمانی پسر باردار بودن مثل تو ویار کله پاچه داشتم یا شفاف شدن پوست ممکن در هر دوحالت پیش بیاد

دوست عزیز اگه جواب ریپلای شما رو نمیدم یا خیلی بی ادبی یا هیچ منطقی نداری نه وقتشو دارم با شما صحبت کنم نه شأن  بنده این اجازه رو میده 🌹🌹🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز