سلام خانمای عزیز من باردارم و۷هفتمه
یه هفته هستش که ویار خیلی شدید پیداکردم ونعده ام به شدت سنگین شده واذیت میشم
ولی بااین حال خیلی هم گرسنه میشم ولی بخاطر سنگینی معدع نمیتونم چیزی بخورم
ولی پوستم شفاف شده خستگی نرمالی دارم ومثل قبله
ویار بیشتر کله پاچه یا کباب ترکی یا ارده شیره کردم تاالان
ولی همه چی میتونم بخورم پشت بندش هم عوق میزنم
بنظرتون بیشتر به جنسیت پسر نزدیک تره یا دختر
خودم اولا فکر میکردم پسره الان ازبس بقیه گفتن چون خالت تهوع داری دختره نمیتونم حدس بزنم چیه