2777
2789
عنوان

علت خیانت

54 بازدید | 11 پست

همیشه پیش خودم فکر میکردم که چرا یه آدم باید به کسی که باهاش در ارتباطه خیانت کنه

خب با اولی کات کن و با دومی وارد رابطه شو

اصلا سخت نیست

تا اینکه بالاخره دلیلش رو فهمیدم: چون این بیچاره ها تو کودکی پدر و مادرشون همزمان اینارو دوست نداشتند برای همین دلشون میخواد دو نفر همزمان به اینا توجه کنن🙂

نمیدانم چرا تحمل جمعیت را ندارم...تحمل زندگی فامیلی را ندارم...من آنقدر به تنهایی خود عادت کرده ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس میکنم..تا دور هستم دلم میخواهد نزدیک باشم و نزدیک که میشوم میبینم که اصلا استعدادش را ندارم...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این یک متن طنز تلخ بود ولی اینقدر بد نوشتی الان میان میپرن بهت میگن توجیه خیانت

بله دقیقا

متن همین شکل بود دقیقا

من هم دور از جون شما و کاربرای خوب سایت به این قبیل پرش ها عادت کردم😁

نمیدانم چرا تحمل جمعیت را ندارم...تحمل زندگی فامیلی را ندارم...من آنقدر به تنهایی خود عادت کرده ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس میکنم..تا دور هستم دلم میخواهد نزدیک باشم و نزدیک که میشوم میبینم که اصلا استعدادش را ندارم...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

وایی

s_t_a_y | 30 ثانیه پیش

کتک همسر

nili34 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز