والا من الان 7,8 ساله ک از طرح حامی استفاده میکنم
خیلی بهتر از بانکه
هم پولت بلوکه نمیشه و در دسترسته،هم سودش از سود بانکی یه خورده بیشتره
مثلا این ماه سودش 2.6 درصد بود ک خوب بود بنظرم
حقیقتا من پولم نصف,نصفه
نصفش تو پرتفومه،ک سود حامی بهش تعلق بگیره
نصفش هم یه صندوق درآمد ثابت گرفتم
مفید جدیدا مفیدکارت جت رو هم رونمایی کرده ک هم پول تو کارتت باشه استفاده کنی هم سود حامی بهش تعلق بگیره
درموردش سرچ کن