2777
2789
عنوان

مرد زن دار

96 بازدید | 23 پست

سلام دوستان من یه دوستی دارم که از راهنمایی تا الان که ۲۳ سالمونه باهمیم منتها الان ایشون رفته حدود هشت ماهه با یه آقایی تو رابطه ده یازده سال بزرگتر و زن داره و قصه از اونجایی شروع شد ک هر چقدر به دوستم میگم ول کن اینو نمیفهمه میگه دوسش داره....

یه شب دوستم از من خواست که برای این آقا عکس از بدن لختم بفرستم و من سر این موضوع یه مدت با این دوستم قهر کردم

بعد از حدود یه ماه و نیم باهاش اشتی کردم و تازه فهمیدم انگار این آقا بچه ام داره و شب بدنیا اومدن اون بچه این آقا پیش دوست من بوده ، هفته اول آتش بس هم فوری میره دوهفته پیش مرتیکه و ....

من ده هزار بار باهاش بحث کردم گفتم کات کن دلیل آوردم ولی هربار یا الکی میگه کات کردم یا کات نمیکنه من واقعا دیگه بر نمیتابم و اینم بگم که هربار میاد ازم نظر میپرسه بمونم باهاش یا نه؟

من الان موندم دیگه چیکار کنم در مقابل اینا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخرش که چی

مردی که شب زایمان زنش با این بوده چی هست

حتی حیوانات هم اینجور نیستن

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

عکس لختی خودش یا تو رو؟

چرا آشتی کردی اینطور دخترا لیاقت هم نشینی ندارن

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

وایی

s_t_a_y | 1 دقیقه پیش

کتک همسر

nili34 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز