سلام دوستان من یه دوستی دارم که از راهنمایی تا الان که ۲۳ سالمونه باهمیم منتها الان ایشون رفته حدود هشت ماهه با یه آقایی تو رابطه ده یازده سال بزرگتر و زن داره و قصه از اونجایی شروع شد ک هر چقدر به دوستم میگم ول کن اینو نمیفهمه میگه دوسش داره....
یه شب دوستم از من خواست که برای این آقا عکس از بدن لختم بفرستم و من سر این موضوع یه مدت با این دوستم قهر کردم
بعد از حدود یه ماه و نیم باهاش اشتی کردم و تازه فهمیدم انگار این آقا بچه ام داره و شب بدنیا اومدن اون بچه این آقا پیش دوست من بوده ، هفته اول آتش بس هم فوری میره دوهفته پیش مرتیکه و ....
من ده هزار بار باهاش بحث کردم گفتم کات کن دلیل آوردم ولی هربار یا الکی میگه کات کردم یا کات نمیکنه من واقعا دیگه بر نمیتابم و اینم بگم که هربار میاد ازم نظر میپرسه بمونم باهاش یا نه؟
من الان موندم دیگه چیکار کنم در مقابل اینا