2777
2789
عنوان

محسن چاوشی

27 بازدید | 0 پست

نوحه ی جدیدی که امروز اقای چاوشی تقدیم به امام حسین کرد گوش کردین؟

اگر گوش نکردین حتما بشنویدش

اسمش:زخم آفتاب

با لحجه ی جنوبیش خونده🫠🫠💔💔


تو ظهری که آتیش بود آسمون ، یه بارون میومد چی میشد مگه؟

هنوزم ترک رو لباته حسین... چقد لخته خون تو چشاته حسین...

بمیروم الهی با اون حال هم ... هنوزم چشات به فُراتِ حسین 💔💔💔💔💔💔💔💔

فدای تنه نیمه جونت حسین

جوونوم فدایِ جوونت حسین💔💔💔💔


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز