نوحه ی جدیدی که امروز اقای چاوشی تقدیم به امام حسین کرد گوش کردین؟
اگر گوش نکردین حتما بشنویدش
اسمش:زخم آفتاب
با لحجه ی جنوبیش خونده🫠🫠💔💔
تو ظهری که آتیش بود آسمون ، یه بارون میومد چی میشد مگه؟
هنوزم ترک رو لباته حسین... چقد لخته خون تو چشاته حسین...
بمیروم الهی با اون حال هم ... هنوزم چشات به فُراتِ حسین 💔💔💔💔💔💔💔💔
فدای تنه نیمه جونت حسین
جوونوم فدایِ جوونت حسین💔💔💔💔