سلام بچه ها
ساختمون ما کلا ۴ واحده برامون ۵۳۷ میلیون تومن قبض گاز اومده رفتیم اداره گاز گفتن خسارته ج*نگه باید همه بدن اعتراضم زدیم ولی قبول نکردن تازه واسه یکماه تاخیر جریممونم کردن
ولی از هیچکس نمیشنوم همچین مبلغی براش قبض گاز اومده باشه ما که داریم اینجا از نگرانی سکته میکنیم
کسی هست اینجا همچین مبلغی براش قبض اومده باشه؟