2777
2789
عنوان

دردزندگی بریدم

12 بازدید | 1 پست

بریدم شبوروز گریه چهار ساله رو ویلچرم بسه دیگه تا کی گریه کاش هیچوقت بیشتر از سنمون تجربه نکنیم پدر مادرم میگن ای کاش نبودی ما زندگیمونو میکردیم مگه آدم چقدر میتونه تحمل کنه نه تفریحی نه کاری نه گردشی نه ورزشی حتی سرویس رفتن آرایشگاه رفتنم برام دغدغه هس تا کی خدا انصاف نبود فقط وقتی خواب میبینم دلم خوشه چون تو خواب سالمم راه میرم میدووم محدودیتی ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز