من ارتباط اجتماعیم ضعیفه
تو تک و تعارف ها واژه کم میارم
مثلا امشب با دو تا از دوستام و مامانشون رفته بودیم روضه
هی خدافظی میکردن و دستتون دردنکنه خوشحال شدم دیدمتون و...
دوباره شروع میکردن صحبت و باز دوباره خدافظی
من واقعا تو این تعارف ها واژه ندارم
طرف چند بار میگه وای چرا اینقدر زحمت کشیدین ...من واقعا نمیدونم چی جواب بدم