خانم_گلم مدیر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 128 عنوان نودلیت | مشاهده متن کامل بحث + 59 بازدید | 20 پست نودل مرغ و چیلی دارمبا چی درست کنم خوشمزه شه؟ امروز | 01:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 128 نه اول نودلو بنداز توی آب جوش می بوده بعد دو دقیقه پنیر رو اضافه کن یه 5 دقیقه که موند برش دار اول آبکش بعد پنیر دیگه؟😂
پرنسس_بابامم عضویت: 1405/04/02 تعداد پست: 29 خمیر نمیشه با پنیر پیتزا؟ نه 🎀باهاش شوخی دارم...ولی سرش با کسی شوخی ندارم 🎀
ghbariiii عضویت: 1405/02/06 تعداد پست: 1354 😭😭😭😭قارچ و پنیرش رو خریدم اصلا خوشم نیمد پنیر گودا و شیر و فلفل بریز توش عالی میشهههه اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 128 پنیر گودا و شیر و فلفل بریز توش عالی میشهههه با شیر بد نمیشهه؟
ghbariiii عضویت: 1405/02/06 تعداد پست: 1354 با شیر بد نمیشهه؟ اگه الفردو اینا دوس داری حتما امتحان کن من ک عاشقشم مظ اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده
خستهعاشق عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 132 اول آبکش بعد پنیر دیگه؟😂 نه من خودم نودل آبدار دوست دارم البته یکم آب نه زیاد