خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 124 عنوان نودلیت 59 بازدید | 20 پست نودل مرغ و چیلی دارمبا چی درست کنم خوشمزه شه؟ امروز | 01:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ghbariiii عضویت: 1405/02/06 تعداد پست: 1358 دلم نودل خاست😭 اقایون درخواست ندید.مگه کوری؟ میگم مرد درخاست نده
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 124 سس سویا اگه داری وای نه بدم میادیه چی دیگه بگو
پرنسس_بابامم عضویت: 1405/04/02 تعداد پست: 27 قارچ و پنیر پیتزا 🎀باهاش شوخی دارم...ولی سرش با کسی شوخی ندارم 🎀
افرا03 عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 476 من ساده درست میکنم میخورم اگه مرغ داری.. تیکه تیکه.. سرخ کن. فلفل دلمه بخور
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 124 دلم نودل خاست😭 😭😭😭😭قارچ و پنیرش رو خریدم اصلا خوشم نیمد
خستهعاشق عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 131 من فقط با یه قاشق آبلیمو طبیعی و فلفل سیاه و تخم مرغ آبپز میندازم توش تا نودل تعمشونو بگیره و خیلی هم خوشمزه میشه با یکم. پنیر پیتزا
توتاتی عضویت: 1402/05/16 تعداد پست: 1635 خودش خوشمزست دیگه من باچیزی قاطی نمیکنم ولی خیلیی تنده من یه باردرست کردم نتونستم همشوبخورم ریختم چاشنیشو کم کم اضافه کن اذیت نشی
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 124 من ساده درست میکنم میخورم اگه مرغ داری.. تیکه تیکه.. سرخ کن. فلفل دلمه بخور چه طعمی؟چقدر میپزیش؟
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 124 من فقط با یه قاشق آبلیمو طبیعی و فلفل سیاه و تخم مرغ آبپز میندازم توش تا نودل تعمشونو بگیره و خیلی ه ... با پنیر پیتزا خمیر نمیشه؟ چقدر میپزی؟
خانم_گلم مدیر استارتر عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 124 خودش خوشمزست دیگه من باچیزی قاطی نمیکنم ولی خیلیی تنده من یه باردرست کردم نتونستم همشوبخورم ریختم چا ... اره کم میریزم
خستهعاشق عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 131 با پنیر پیتزا خمیر نمیشه؟ چقدر میپزی؟ نه اول نودلو بنداز توی آب جوش می بوده بعد دو دقیقه پنیر رو اضافه کن یه 5 دقیقه که موند برش دار