2777
2789
عنوان

شانس من 😭😭😭

52 بازدید | 0 پست

بعد یه عمری خواستم از خونه بزنم بیرون گفتم این دوشب برم مراسم تاسوعا عاشورا عزاداری و بلکه حاجت روا هم بشم

رفتم امامزاده، مراسم تمام شده بود انگار فقط روضه خوندن بعد نماز مغرب و تمام شد

دیگه نیم ساعت نشستم یکم دعا خوندم خدا کنه حاجتمو بدن خیلی خسته ام😭😭😭😭

پس هییت و دسته و اینا کجاست من چرا نمیبینم

دلم میخواست برا امام حسین عزاداری کنم شانس ندارم

نمیدونم اصن کجا برم

دیگه فردا هم شب عاشوراست و میرم همون امامزاده خدا کنه مراسم خوب داشته باشن خیلی ساله تاسوعا عاشورا جایی نرفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز