بعد یه عمری خواستم از خونه بزنم بیرون گفتم این دوشب برم مراسم تاسوعا عاشورا عزاداری و بلکه حاجت روا هم بشم
رفتم امامزاده، مراسم تمام شده بود انگار فقط روضه خوندن بعد نماز مغرب و تمام شد
دیگه نیم ساعت نشستم یکم دعا خوندم خدا کنه حاجتمو بدن خیلی خسته ام😭😭😭😭
پس هییت و دسته و اینا کجاست من چرا نمیبینم
دلم میخواست برا امام حسین عزاداری کنم شانس ندارم
نمیدونم اصن کجا برم
دیگه فردا هم شب عاشوراست و میرم همون امامزاده خدا کنه مراسم خوب داشته باشن خیلی ساله تاسوعا عاشورا جایی نرفتم