2777
2789
عنوان

تروخدا بیاین

22 بازدید | 0 پست

هرکدومتون اطلاعات داره دریغ نکنه لطفا

اینکارو کنم خوبه؟دوازدهمیم امسال مدرسمو غیر حضوری کرده بودم از اسفند کلا درس و ول کردم درصدام همه الان منفیه نهایی هم صفرم میتونم تو این مدت مهندسی پزشکی ازاد تهران قبول شم؟یا با معدل نهایی ۱۷ یا ۱۸ چه رشته هایی میتونم قبول شم؟

بعد یه ترم انصراف بدم دوباره برا کنکور بخونم چون واقعا الان انرژی ندارم یهو برگردم به درس خوندن میخوام محیطم عوض شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز