2777
2789
عنوان

دلم گرفته

55 بازدید | 11 پست

خیلی ام گرقته میخوام گریه کنم میخوام بمیرم کاش نبودم حس میکنم بمیرم همه خوشحال میشن راحت میشن شاید ۱ نفر فقط گریه کنه

یجوزیم امشی

دلآ نفسم هستم ....آقایون درخواست ندن خودتون رو پاره همکنید تایید نمیکنم به نی نی یار اسکرین میفرستم...

خدا حال دلتو خوب کنه آن شا الله

اگه دوست داشتی برای خونه دار شدنم صلوات بفرست الهی که خدا ازت راضی باشه. . مواظب گفتارت باش گاهی یک حرف تمام آنچه که انجام داده ای را بر باد خواهد داد فقط بانوان نظر بدن با تشکر

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یادبگیر عاشق خودت باشی و خودت رو دوست داشته باشی

بپذیر که برای دلیلی در این دنیا آفریده شدی

و همه ی کاراتو برای رضای خدا انجام بده

همین خدا و خودت

تورو دوست داشته باشن و ازت راضی باشن کافیه به نظرم

البته که اگه افرادی باشن واقعا مارو دوست داشته باشن لذت بخشه

ولی مرگ راه حل اینجور مشکلات نیس 🦋

یادبگیر عاشق خودت باشی و خودت رو دوست داشته باشیبپذیر که برای دلیلی در این دنیا آفریده شدیو همه ی کا ...

الان خلی دلم پره

دلآ نفسم هستم ....آقایون درخواست ندن خودتون رو پاره همکنید تایید نمیکنم به نی نی یار اسکرین میفرستم...

الان خلی دلم پره

مبدونی منم یک جاهایی بوده که ابن حس سراغم اومده

بعد با خودم گفتم من که اول و آخرش این دنیارو ترک میکنم

چه بخوام

چه نخوام

بعد گفتم من هرچی بخوام خدا میتونه بهم بده تازه از همه منو بیشتر دوست داره

منم سعی کردم خودمو دوست داشته باشم

بعد گفتم سعی کنم جوری زندگی کنم خدا ازم راضی باشه

اون دنیا که رفتم برم یا به آغوش خدا یا بهشتش

بنده هاش چه کاره خاصی برام انجام دادن که حالا برام مهم باشه منو دوست داشته باشن یا نداشته باشن؟

هرکسی هم هرکاری برام کرده باز هم به خاطره خدا هستش

البته من از یکسری بنده های خدا ممنونم

اما در نهایت این خدا هستش که همه ی جهان به خاطرش زنده هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز