2777
2789
عنوان

رفیقم بیایین

50 بازدید | 11 پست

با اینکه از لحاظ ظاهری ازش سر ترم و دختر سر سنگینیم اون یکم قرتیه هر وقت باهاش میرم بیرون همه به اون نگاه میکنن پیشنهاد میدن ولی به من نه،حتی اونایی که من ازشون خوشم میاد و اونا رو هم میخوام جذب کنم یهو با اون میرم بیرون به اون جذب میشن ولی با دختر خالم یا خواهرم میرم بیرون همچین اتفاقی نمیوفته بنظرتون چیکار کنم،اعصابم خورد میشه رفیقمم دوسش دارم تنها دوستم اونه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیاد اعتماد به نفس ندارم ولی ظاهرم خوبه واقعا پوشش هم معمولیه لباسام همه مارکن فقط یکم دختره سر سنگی ...

روی اعتماد به نفس کار کن

شاید دوستت خیلی راحت گرم میگیره و اجتماعی تره

تو اگه مسیر خودت رو بشناسی میتونی خیلی خفن باشی

(e^(iπ-

دقیقا منم همینجورم باهاش احساس امنیت ندارم سابقه داشته ۳ ۴ نفر افتادن دنبالمون یه خیابون کامل تعقیب که از دوستم شماره بگیرن

فرزند ایران و جانفدای میهن🖤🥀 یک عدد فمنیست در حال جنگیدن با سیستم نر سالاری...تا وقتی که پرپر شدن چند هزار جوون بی گناه رو به حق میدونی صرفا بخاطر اینکه در دیدگاه سیاسی با تو تفاوت داشتن و انگ بی خدا بودن بهشون میزنی حرف از وطن پرستی نزن بی وجود مظلوم مظلومه چه بچه های میناب و چه جوون هایی که در آن زمستان لعنتی با کلی آرزو و امید خاک شدن

زیاد اعتماد به نفس ندارم ولی ظاهرم خوبه واقعا پوشش هم معمولیه لباسام همه مارکن فقط یکم دختره سر سنگی ...

هیچ ربطی به ظاهر نداره اون تو فرکانسشه و مدام جذبش میشن

فرزند ایران و جانفدای میهن🖤🥀 یک عدد فمنیست در حال جنگیدن با سیستم نر سالاری...تا وقتی که پرپر شدن چند هزار جوون بی گناه رو به حق میدونی صرفا بخاطر اینکه در دیدگاه سیاسی با تو تفاوت داشتن و انگ بی خدا بودن بهشون میزنی حرف از وطن پرستی نزن بی وجود مظلوم مظلومه چه بچه های میناب و چه جوون هایی که در آن زمستان لعنتی با کلی آرزو و امید خاک شدن

دقیقا منم همینجورم باهاش احساس امنیت ندارم سابقه داشته ۳ ۴ نفر افتادن دنبالمون یه خیابون کامل تعقیب ...

منم با اینکه دوسش دارم ولی هر وقت باهاش میرم بیرون اینجوری میشه اعصابم خورد میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز