2777
2789
عنوان

پیجم پرید😐😐😐😐😐😐

124 بازدید | 13 پست

هیچ وقت چنین چیزی نشده بود

ی پروف گذاشتم اوکی بود یه بیو گذاشتم

ی سری چیزا اومد شمارمو خواست تصویر و ...

بعد الان رفته رو چک کردن

اگر پرید چیکار کنمممممم😐😂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای برای منم اینجوری شد علت اش چیه ؟

نمیدونممم

اولین باره به چندین سال این شکلی شده

این بیورو که گذاشتم اینجوری شد یه مصرع از شعر بود

مال شما کی اینجور شده؟

گفته تا دوروز آینده خبر میدیم

من.یه ساله ۲۰ تا پیچ زدم از بس رمز رو یادم میره همه مسخرم میکنن چقد پیچ میزنی

نه بابا مشکل رمز نیست من چندین ساله دارم این پیج رو

الان کلا پریده میگه تو فیکی کلی ویدیو خواست شماره و کد ... بازم درست نشد😐😂

اکثرا پیجا چون با آی پی های متعدد وارد میشیم ربات شناسایی میکنه اینستا..متاسفانه مال این قندشکنای لعنتیه

🖤🥀۱۴۰۴🖤🥀💏چهل سال بعدجلوی آینه موهایم را شانه کنم..👵روسری آبی ام را بپوشم وآرام آرام بروم توی آشپزخانه..نگاهت کنم و بگویم :دیدی گفتم میان ..لبخند بزنی☺بگویی : چقدر قشنگ شدی😍یاد وقت هایی بیفتم که جوان بودم.👩ناراحت شوم که پیر شده ام 👵..زشت شده ام ..و تو باز بگویی با موهای سفید بیشتر دوستت دارم👵و من مثل هفده سالگی هایم ذوق کنم😍سر بزنم به قیمه ای که برای بچه هایمان پخته ام ..🍲بعد تو از نوه ی آخرمان بگویی.بگویی این فسقلی عجیب شبیه تو شده..من برایت چای بریزم.☕بچه هایمان بیایند.مدام بگویم :قند نخور آقا.چایی داغ نخور .. بذار سرد شه..تو لبخند بزنی☺من مثل چهل سال پیش شوم و جلوی بچه هایمان سرم را روی شانه ات بگذارم ..💑نوه هایمان را بغل کنیم .👶دخترهایمان سالاد درست کنند و غذا بیاورند ..پسرها سفره بیاورند و بشقاب بچینند..پسر اولمان بگوید :هیچی دستپخت تو نمی شه مامان..عروسمان خودش را برایش لوس کند و بگوید:پس دستپخت من چی ؟!پسرمان نازش را بکشد😍ما از حال خوششان ذوق کنیم ..زیر گوشت بگویم : مرد زندگی بودن را از خودت یاد گرفته.❤باز هم نگاه های مهربانت.👀و باز هم درد زانوهایم یادم برود ..بچه ها بروند خانه هایشان ..ومن از خوشحالی ده بار بمیرم که چهل سال است تو را دارم

کلا پریده؟چیشد که اینجوری شد

همش عکس و بیو رو تغیر دادم رف رو احراز هویت بعدشم کامل پریذ

من گریستهام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه میافتم. دوست من، دلم زخم دارد. همین

همش عکس و بیو رو تغیر دادم رف رو احراز هویت بعدشم کامل پریذ

آخه من زیاد عوض نمیکنم

دوساله یبار شاید کنم😂

امشب یهو یه عکس خوشم اومد گذاشتم با یه مصرع شعری اینجوری شد

اگر پرید میتونم با همون آیدی قبل پیج بزنم؟

آخه من زیاد عوض نمیکنم دوساله یبار شاید کنم😂امشب یهو یه عکس خوشم اومد گذاشتم با یه مصرع شعری اینجور ...

ای خدا نمیدونم والا

من گریستهام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه میافتم. دوست من، دلم زخم دارد. همین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز