2777
2789
عنوان

کف پای صاف

70 بازدید | 19 پست

کف پام صافه خیلی هم شدید


طوری که تخته تخته


خیلی درد دارم کمر و پاهام و لگنم


دکتر میگه همشون بخاطر شدید بودن صافیه کف پاته


چون ارثیه میگه با کفی و حرکات اصلاحی و اینجور چیزا خوب نمیشه فقط عمل


عملش میگن برگشت پذیره نقاهت طولانی داره واقعا موندم


کسی بوده که کف پاش صاف باشه و بهتر شده باشه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان عمل نکن .حالا میگی بازگشتم داره

پسرایی بودن کف پا صاف بوده سربازی نرفتن زیاد دیدم

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

پسرداییم عمل کرد

البته سنش کم بود راهنمایی اینا

فکر کنم عمل بهترین راهشه

نقاهتش طولانی و سخت هست بین دوتا پاش یک سال فاصله بود

الان دیگه بزرگ شده و اوکی شده کامل

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

پسرداییم عمل کردالبته سنش کم بود راهنمایی اینافکر کنم عمل بهترین راهشهنقاهتش طولانی و سخت هست بین دو ...

اره بودن کسایی که اوکی شدن اما خیلیارو تو آشناها دیدم برگشته

کفی طبی از کجا تهیه کردین؟

۳ ۴ سال پیش گرفتم یادم نیست ولی فک کنم یه کلینیک تو سعادت آباد بود

رفتم خیلی دقیق اسکن کرد کف پارو و یه هفته بعد رفتم گرفتم

تواین مدت اصلا خراب نشده

میمیرم از دردش قشنگم توعم کف پات صافه؟

عزیزم 💔تو طولانی مدت خونه یا بیرون ؟؟ پسر فامیل دیدم .ولی راستش هیچوقت در موردش سوال نکردیم

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز