کف پام صافه خیلی هم شدید
طوری که تخته تخته
خیلی درد دارم کمر و پاهام و لگنم
دکتر میگه همشون بخاطر شدید بودن صافیه کف پاته
چون ارثیه میگه با کفی و حرکات اصلاحی و اینجور چیزا خوب نمیشه فقط عمل
عملش میگن برگشت پذیره نقاهت طولانی داره واقعا موندم
کسی بوده که کف پاش صاف باشه و بهتر شده باشه؟